יום שבת, 20 באוקטובר 2012

שירות חדש של המחוקקת (לא רק לחתומים)

שלום לכולם!!

הוספתי לקורות החיים שלי תפקיד חדש כעת, יועצת קניות.

מה זה יועצת קניות??
בקיצור, אני עושה לכם את הקניות בסופר. יש לי הסכם עם הסופר שלפיו, אני משלמת חצי מחיר על כל מה שאני קונה, ולכן, אתם צריכים לשלם לי חצי ממה שאני קונה לכם פלוס דמי משלוח.

כיצד משלמים על השירות הזה??
בשונה מהשירותים הבלעדיים למוכיחים, התשלום על השירות הזה ייעשה במזומן או בהעברה בנקאית. למרות זאת, המחוקקת תמיד תשמח מאוד לעוד כ-10000 יחידות מידע. גם כמובן 10000 זה אחד המספרים האהובים על המחוקקת.

כיצד מחשבים דמי משלוח??
דמי המשלוח מחושבים לפי הפונקציה הבאה:

אם אתם נמצאים במרחק הליכה מהמחוקקת:
f(t)=0.25t

כאשר t זה זמן ההליכה. יחידות המדידה הם ש"ח.

אם אתם נמצאים במרחק נסיעה מהמחוקקת:
1. אם אתם חתומים:
      המשלוח לחתום מותנה בקניית מכונית למחוקקת. נא ראו הסכם גולדבאך.

2. אם אינכם חתומים:
f(t)=1.5ln(t)+2b

כאשר  b=max{bus price, train price

 אני מאוד מקווה שתהנו מאוד מהשירות החדש של המחוקקת!!!

תהנו בסמסטר החדש!!!
החתולה המחוקקת של גולדבאך (מיאו!)   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה